Sunday, November 4, 2012

知道你要受化疗,我心疼

四年前,你在祷告会中为SPM 的学生祷告。
我不能接受我自己SPM的成绩,过后就跑出卫国礼堂哭。

四年后,知道你要受化疗,我心疼:'( 又哭了。。。
每逢想到你要接受化疗,我无法控制我的眼泪。

化疗。。。。非常非常辛苦。。。
起初,从我妈妈那儿得知你的病情,
禁食祷告,希望那不是真的,
diagnosis confirm 过后,我经常会到你的fb page你那里看看,
就是没勇气fb message 你,
知道明天要接受化疗的你,
想要SMS你,可是,写不出字来,
上网找the side effects of chemotherapy,
边读,边哭。

Chemotherapy is not just a word for me, it's a word with sufferings. :(
"因为多有智慧,就多有愁烦。加增知识的,就加增忧伤"。(传道书 1:18)

1 comment:

  1. If you are talking about Pastor Wong, I was with her in Kuching 3 months ago, having breakfast together. She looked good, no weight loss, very positive , still the old bubbling with life person that I knew. She told me her body is quite receptive to Chemotherapy. Pray for her, that's the least we can do. God knows what's best for her and will be with her in whatever situation.Remember God is good all the time.

    ReplyDelete